Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Onderzoekers HVB
27-12-2016 om 09:58
Onderzoek naar ouders van tienermeiden
Voor de opleiding Communicatie hebben wij de opdracht gekregen om onderzoek te doen voor een externe opdrachtgever. Het is een onderzoek voor de stichting Huis van Belle. Wij willen graag te weten komen wat voor thema's er besproken worden tussen tienermeiden en ouders. Daarnaast willen wij te weten komen wat ouders belangrijk vinden aan tienerbladen.
De enquête invullen kost een paar minuten van uw tijd. Onder de ingevulde enquêtes verloten we het posterboek van Huis van Belle!
Uw reactie is waardevol!
mijk
27-12-2016 om 11:33
oh ja deze was ik al begonnen
en deze kost 3 uur van je tijd. Open vragen over 3 themas die je bespreekt met je puberdochter dat is echt veel te vaag en open. Welke themas zijn makkelijk en welke moeilijk Probeer ze zelf eens in te vullen wat bespreek je met je ouders en is dat makkelijk en moeilijk.
Mijk
V@@s
27-12-2016 om 11:42
vijf minuten
Ik heb hem in vijf minuten ingevuld. Waarom zou het veel tijd kosten om in te vullen welke thema's je bespreekt met je kind? Ze vragen geen gespreksverslagen of zo.
mijk
27-12-2016 om 14:08
ik overdenk dat waarschijnlijk maar ik praat met mijn
Dochter over vrijwel alles dus ik vind het behoorlijk lastig daar thema's uit te halen.
Egel
27-12-2016 om 16:12
heb ik al ingevuld paar weken geleden
Waarom alweer? En volgens mij geen reacties op wat wij zeiden.
Onderzoekers HVB
28-12-2016 om 15:33
Repost Onderzoek
Dit onderzoek is een aantal weken ook gepost, maar we hoopten met een repost dat we nog meer respondenten zouden krijgen.
Morgaine
28-12-2016 om 18:02
Onderzoek
Tja, ik denk dat jullie meer reacties krijgen als je geen open vragen er in verwerkt. Ik heb het een paar weken geleden geprobeerd en nu weer, maar ik kan niks verzinnen. Ik praat met mijn tienerdochter over àlles. Geef gewoon een lijst met onderwerpen en dan kunnen we het aanvinken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.