Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Pien

Pien

27-02-2014 om 17:21

Onderzoek naar ouders en sport

Beste allemaal,
Voor mijn opleiding communicatie doe ik een onderzoek naar ouders en sport.
Ik denk dat jullie mij daar een heel stuk in kunnen helpen door deze enquête in te vullen.
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=179958.
Alvast bedankt!

Groetjes Pien

Angela67

Angela67

27-02-2014 om 17:33

raar

je hebt niet een keer gevraagd of ik kinderen heb . . .
hoezo ouders/ sport?
gr Angela

Anne

Anne

27-02-2014 om 21:48

Rare enquete

Lijkt wel reclame voor danslessen en/of groepslessen op muziek te zijn. En het heeft niets met kinderen te maken, dus hoe zo 'ouders' en sport? Gelukkig wel korte enquete.

Puck

Puck

27-02-2014 om 21:49

en sport is te breed gesteld

Uiteindelijk komt het er op neer of je danslessen/groepslessen op muziek interessant vindt. Ik zou wel eens willen weten wat de vraag is die je met je onderzoek beantwoord wilt hebben.

Anne

Anne

27-02-2014 om 21:55

Puck

en hoe (via welke media) ze daarvoor het beste reclame bij ons kunnen maken.

Mijntje

Mijntje

28-02-2014 om 07:08

als je invult nee, dan wordt er almaar doorgeemmerd over dat dansen. Het heeft verder niks met ouders of kinderen te maken.

Tink

Tink

28-02-2014 om 20:14

euh...

Er is toch ook nog een aparte rubriek voor enquêtes e.d.?

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

28-02-2014 om 23:40

en de onderzoeks vraag is:

Kan ik hier nog zieltjes winnen voor mijn dans/sport-lesjes op muziek en lekker centjes verdienen?

bah

ook even gekeken en ingevuld, wát een slechte enquete! Ten eerste is dit de verkeerde rubriek, ten tweede heeft het niets met het ouderschap te maken en ten derde gaat het niet over het brede sporten maar over (dans)lessen op muziek...

Ik zie hier ook een onderzoekje voor een eigen bedrijfje in en ben er niet gecharmeerd van!

Juno

Juno

02-03-2014 om 10:27

Hee Jons!

Fijn je hier te zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.