Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Marjolein11
22-04-2016 om 09:26
Onderzoek naar non-profitsector
Hi,
Naast een enorm leerrijke stage ben ik ook bezig met mijn afstudeerscriptie. Hiervoor onderzoek ik wat de aantrekkelijkste communicatiemiddelen- en boodschappen zijn binnen de non-profitsector. Bij een onderzoek hoort natuurlijk ook een enquête en hiervoor kan ik jouw hulp gebruiken! Het duurt slechts 7 minuten om mij en mijn onderzoek te laten slagen en je gegevens worden volledig anoniem behandeld. Je kan deelnemen aan het onderzoek via onderstaande link: https://marjolein7.typeform.com/to/LyGalP
Alvast bedankt voor je tijd!
Marjolein Bollen
angel3
23-04-2016 om 13:52
poehe
Mooi onderwerp maar het duurt lang voordat duidelijk wordt waar het over gaat. Non profit kan echt vanalles zijn!
Ik vond hem erg lang. Maar succes ermee!
Leen13
23-04-2016 om 14:03
Effectiviteit van werving van fondsen bij non profit organisatie
Goed idee. Alleen dat meisje voor de werving van fondsen voor Syrische vluchtelingen gaat wat verder. Als je het goed wil doen lees je alle tekstjes eronder. Dat doe ik niet. Ik ga alleen op de foto af.
Leen13
23-04-2016 om 14:12
Niet structureel
Ik snap dat het om de mogelijkheid van beinvloeding gaat. Maar bij niet structureel beoordeel ik of het binnen mijn budget past op dat moment. Die optie is er niet, dus geef ik niet structureel. Alleen structureel omdat ik dan weet of het voorspelbaar binnen mijn budget pas.
Henriette123
23-04-2016 om 14:28
Problemen
Als je aangeeft dat je niet gebeld wilt worden, moet je toch een tijdstip invullen waarop je gebeld wilt worden.
Als je die vraag overslaat, je wilt immers niet gebeld worden, dan kun je uiteindelijk niet verzenden, en moet je toch wat navullen, en weer de enquete doorlopen.
Zelfde geldt als je niet in een van de vier categorieën van werken ed valt.
Je met wat kiezen, ookal staat jou keuze er niet bij.
Magalí
23-04-2016 om 19:22
...
Ik liep ook tegen die vraag van die tijdstippen aan, ik wil gewoon niet benaderd worden. En verder was ik hem snel beu, erg saai dus ik ben afgehaakt. Sorry.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.