Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-11-2016 om 15:45
Ik doe onderzoek naar asielzoekers in het nieuws. Hiervoor ben ik benieuwd hoe de houding van Nederlanders is tegenover asielzoekers. Het onderzoek duurt slechts 5-8 minuten.
Dit is de link naar het onderzoek: https://uvacommscience.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cObNskKbQyV1PNj
Uiteraard ben ik bereid de resultaten achteraf beschikbaar te stellen.
15-11-2016 om 20:11
Gedaan
Ik miste alleen een mogelijkheid om aan te geven of je in het dagelijks leven in contact komt met asielzoekers. Ik heb de laatste tijd wat vrijwillig met AMA's gedaan en dat heeft vermoed ik meer invloed op mijn antwoorden op stellingen dan het berichtje....
Mijk
16-11-2016 om 10:14
Bij een vraag
vroeg ik mij af of die niet op verschillende manieren te interpreteren is. Ik weet hem niet meer letterlijk, maar het kwam erop neer dat we zaken, gedrag die de saamhorigheid en verbondenheid in de samenleving verstoren moeten stoppen. Wat verstoort die saamhorigheid en verbondenheid? Ik vind zwarte Piet afschaffen bevorderlijk voor die verbondenheid en saamhorigheid, maar een andere groep duidelijk niet. Die wil een saamhorigheid met maar een deel van de bevolking en wil dat de anti zwarte Pieten stoppen en hun mond houden. Dit kun je op alles met verschillende meningen loslaten.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.