Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-04-2016 om 11:28
Beste ouders,
Voor mijn studie ben ik op zoek naar ouders van kinderen van 9 t/m 15 jaar die voor mij een enquete in willen vullen. De enquete gaat over het mediagebruik en consumptiegedrag van uw kind, duurt ongeveer 25 minuutjes en is anoniem. U zou mij hier enorm mee helpen.
Dit is de link naar de enquete:
https://psychru.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6nDGNJ5jAo5zhid
Alvast bedankt!
24-04-2016 om 21:08
begonnen
Maar afgehaakt. Misschien is het een idee om te laten weten hoeveel vragen er nog komen. Ik bleef maar vragen beantwoorden. Verder kon ik veel te weinig informatie kwijt. Mijn kinderen mogen onbeperkt buizen en op internet. Nu is dat niet omdat ik een ontaarde moeder ben maar omdat ze toch niet overdreven veel erop zitten en ze bewegen ook nog meer dan genoeg. Mijn oudste zoon is 13. Zit op social media maar niet heel veel maar ik kan nergens kwijt dat ik hem allang gewaarschuwd heb. Ik weet inmiddels dat hij geen rare dingen doet en daarom controleer ik hem ook niet meer. Ik lurk hem dus niet. Ik volg hem niet eens. Ik gun hem zijn privacy. Hij speelt ook niet meer buiten maar gaat wel vaak voetballen. Is dat dan sport of buiten spelen?
Ik bleef dus maar aangeven dat ik iets nooit doen. Geen controle, geen waarschuwingen, geen straf, onbeperkt, etc. etc. En het bleef maar aan de gang. Op een gegeven moment was ik het zat en ben ik ermee gestopt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.