Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-10-2024 om 16:28
Onderzoek kinderkleding
Hi allemaal! Mijn naam is Sanne en ik doe onderzoek naar het kopen van kinderkleding. Ik heb jullie hulp hard nodig!
Heb jij kinderen tussen de 0 en 14 jaar en koop je wel eens kinderkleding? Dan zou ik het super vinden als je mijn enquête zou willen invullen. Het duurt maximaal 5 minuutjes en jouw input helpt me enorm!
Klik hier om deel te nemen aan de enquête:
Qualtrics-enquête | Qualtrics Experience Management
Alvast heel erg bedankt voor je tijd! Het delen van dit bericht wordt ook enorm gewaardeerd!
14-10-2024 om 16:38
Welke opleiding doe je? Voor welk onderdeel van je opleiding is deze enquete?
14-10-2024 om 16:42
Daglichtlamp schreef op 14-10-2024 om 16:38:
Welke opleiding doe je? Voor welk onderdeel van je opleiding is deze enquete?
Je bent me net voor, dat wilde ik ook vragen. 😁
Het is fijn om te weten of dit voor iemands opleiding is, of dat het om marketingonderzoek gaat.
14-10-2024 om 16:53
Het is voor mijn afstudeeronderzoek, ik doe momenteel de opleiding commerciële economie
😀
14-10-2024 om 17:17
Ik ben er even deels doorheen gegaan. Vallen Zeeman, Wibra, Scapino en Bristol voor jou ook onder de warenhuizen?
En je vraagt naar liever fysiek of online winkelen, maar als ik dat liever fysiek doe, krijg ik toch nog allerlei vragen over online winkelen.
Ik heb het verder niet ingeleverd, want onze kinderen vallen ondertussen buiten de doelgroep. (Jongste is 16)
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.