Onderzoeks-oproepen en enquêtes
StudentAlma
05-05-2017 om 14:54
Onderzoek eindproject yoghurt
Beste lezer,
Voor het bachelor eindproject van mijn studie Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft ben ik op het moment bezig met een project met als onderwerp yoghurt. Het einddoel is om uiteindelijk een product of dienst te ontwerpen die draait om het eten van yoghurt. Deze enquête dient ervoor om meer inzicht te krijgen in hoe mensen denken over yoghurt.
De enquête is hier te vinden: https://goo.gl/forms/9XSjD5Mi65P5hRkk2
Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten.
Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Alma
Leen13
05-05-2017 om 15:20
Ja goed te doen
Er is nog een reden waarom ik voor yoghurt kies. Vanwege een koemelkeiwitallergie kan ik niet zo goed melk verdragen. En als we ijs eten, op vakantie of zomaar in de zomer, gaat dan ook mijn voorkeur uit naar yoghurtijs om die reden.
Helaas zit dat niet altijd overal in het assortiment. En dan wordt het waterijs.
StudentAlma
08-05-2017 om 09:51
Bedankt voor het invullen
Bedankt voor het invullen!
Ik moet zeggen dat dit inderdaad geen project is om op een lege maag aan te werken, want je krijgt er flink trek van
En fijn dat yoghurtijs voor jou wel een betere optie is AnneJ, inderdaad jammer dat het dan niet overal in het assortiment zit. Dat is ook een goed punt voor mij om mee te nemen in mijn analyse.
Thursday Next
08-05-2017 om 10:27
ook gedaan...
en nu heb ik zin in yoghurtijs, een smoothie, salade met yoghurtdressing.... etc.
Auwereel
09-05-2017 om 17:44
Gedaan!
Ik gebruik yoghurt ook vaak in baksels, het maakt korsten luchtiger dan boter alleen. Of bijvoorbeeld in Iers brood, om melk mee aan te zuren.
StudentAlma
10-05-2017 om 14:51
Bedankt!
Bedankt voor alle reacties weer! Leuk om te zien hoe veelzijdig yoghurt eigenlijk gebruikt wordt door mensen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.