Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-11-2015 om 16:27
Beste ouders,
Ik lees dat mijn studiegenoot haar onderzoek hier ook geplaatst heeft, dus ik zal proberen het verschil tussen onze onderzoeken uit te leggen. Voor mijn afstudeerscriptie richt ik me ook op online boodschappen doen, maar dan met de focus op de bezorgservice: dat de boodschappen aan de deur worden bezorgd. Ik ben heel erg benieuwd of dit voor jullie een optie is en wat jullie hiervan vinden! Mijn enquête is te vinden via de volgende link: https://groningen.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cVj87joZNuUpoX3. Het neemt ongeveer 4 minuten in beslag en ik zou er heel veel aan hebben.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite.
19-11-2015 om 17:52
Aneta
Bestaat er een soort databank waar dit forum op staat zodat iedereen hier zijn onderzoek neerzet?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.