Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Laura

Laura

11-05-2017 om 10:21

Onderzoek babyvoeding

Hallo mama’s en mama’s to be,

Mijn naam is Laura van Nistelrooij. Voor mijn studie Food Innovation op de HAS Hogeschool te ‘s-Hertgogenbosch ben ik bezig met het ontwikkelen van een verse babyvoeding. Het zou voor mijn onderzoek erg fijn zijn om de mening van moeders van jonge kinderen en toekomstige moeders te horen. Daarom heb ik een enquête opgesteld. Het zou me enorm helpen als u deze enquête zou willen invullen.
De enquête duurt ongeveer 10 minuten. Dit is de link:

https://goo.gl/forms/mDktfXTcyYCwQkmW2

Hartelijk dank!

Groetjes Laura van Nistelrooij

Liefhebber

Liefhebber

11-05-2017 om 12:30

Doelgroep?

Ik begrijp denk ik niet helemaal wat je wilt; misschien wil je nog wat toelichten, want nu liep ik als zelfkoker vast.

In de toelichting op bladzijde vijf of zes beschrijf je je plan: een complete koolhydraten-eiwitten-groentemaaltijd voor baby's die je zo op kunt warmen. Maar is het leuke van baby's rond een jaar, die zo ongeveer alles eten, nou niet juist dat ze met de pot kunnen gaan meeëten? Laat wat zout en de ergste hoeveelheid chili weg en ze eten gewoon lekker wat papa en mama hebben. Lijkt me veel beter voor de eetmotivatie dan vast te blijven houden aan een eigen maaltijd.
Ook vóór hun verjaardag kregen ze hier trouwens meestal wat wij ook aten, stukje broccoli en een aardappeltje met acht maanden bijvoorbeeld, dan alleen niet de vis die wij aten. Ik zou dat echt niet apart bij de supermarkt gaan kopen, maar kan dat niet kwijt in je enquête.

Korter gesteld: is er wel een doelgroep die niet-gepureerde complete maaltijden gaan kopen voor een baby?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.