Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
26-03-2018 om 14:26
Hallo ouders!
Voor mijn afstudeerstage ben ik aan het onderzoeken naar waar er kansen liggen in het verbeteren van de Unaccompanied Minor Service voor KLM (UMS). De unaccompanied minor service is de service die wordt gebruikt bij het begeleiden van alleenvliegende kinderen.
Dit is een oproep voor ouders met kinderen die recent gebruik hebben gemaakt van deze service of een overweging aan het maken zijn om deze service te gebruiken. Mocht dit zo zijn reageer dan alsjeblieft hieronder of stuur mij een mailtje op [email protected]. Dit hoeft niet per se met KLM te zijn.
Voor ouders met kinderen onder de 18, zouden jullie mijn enquête in kunnen vullen over de vliegveld service voor alleenreizende kinderen (4min)? https://www.surveymonkey.com/r/HPCSFW3
Alvast bedankt!
Ashley
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.