Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marlies

Marlies

07-04-2016 om 11:34

Ola ijsjes

Hallo!

Ik ben een student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Samen met mijn projectgenoten ben ik bezig met een project voor Ola (van de ijsjes) waarbij we een fictieve digitale campagne bedenken voor kinderen tussen de 5 en 15 jaar. Hiervoor willen wij jou, als ouder, graag een paar vragen stellen.

De vragen gaan onder andere over Ola, ijsjes, social media en andere digitale middelen. We gaan heel voorzichtig om met jullie antwoorden. We gebruiken de antwoorden alleen voor onze opdracht, dus we maken ze niet openbaar en gebruiken ze al helemaal niet voor commerciële doeleinden.

Alvast veel dank!

Onder alle deelnemers verloten wij een VVV-bon van €10. Wil je meeloten, vul dan aan het eind van de enquête bij het vakje 'opmerkingen' jouw e-mail adres in.

Naar de vragenlijst: http://goo.gl/forms/zdUMEswbqd

Moni

Moni

07-04-2016 om 12:32

Natuurlijk doe ik niet mee

Dat kan alleen als ik eerst inlog op Google. En daar houd ik niet van.
Ik ben erg dol op mijn privacy.

Gebruik liever een normale anonieme enquête zoals andere studenten doen.

Marlies

Marlies

08-04-2016 om 12:41

Reactie op het bericht van Moni

Beste Moni,

Bedankt voor je reactie, we waren inderdaad die functie vergeten uit te zetten. Onze excuses. We hebben het inmiddels ook uitgezet.

Ik snap je frustratie, maar er is geen reden om boos te worden. We hebben privacy hoog in het vaandel staan en we verzekeren je dat we dit niet expres aan hadden staan. De enquête is verder anoniem en we gaan erg voorzichtig om met de antwoorden. Deze maken we niet openbaar en we gebruiken ze zeker niet commercieel.

Ik hoop dat ik je zo heb gerustgesteld.

Met vriendelijke groet,
Marlies

Moni

Moni

08-04-2016 om 13:21

Waar staat dat ik boos ben?

Ik doe juist moeite om jullie te helpen zodat je een foutje kunt herstellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.