Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-10-2017 om 16:53
Goedemiddag allemaal,
Voor mijn afstudeeropdracht voor de opleiding Food Innovation & Design ben ik een gezonder tussendoortje voor kinderen tussen de 6 en 10 jaar aan het ontwikkelen. Voor de ontwikkeling kan ik jullie hulp hard gebruiken! Ik heb de volgende enquête opgesteld:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdyrAsoY38bJZOi1wdUH26C3xnbYK_PzZC5lq6aslphTz4KLA/viewform?usp=sf_link
Deze enquête duurt nog geen 5 minuutjes en is anoniem! Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!
Groetjes,
Roos Juten
04-10-2017 om 17:05
foute enquete
Beste Roos, ik loop vast op deze vragen:
Op welk moment van de dag geeft u uw kind een ZOETE snack? *
's Ochtends
's Middags
's Avonds
Dit is een vereiste vraag
Op welk moment van de dag geeft u uw kind een HARTIGE snack? *
's Ochtends
's Middags
's Avonds
Dit is een vereiste vraag
Er moet ook bij staan: mijn kinderen krijgen geen snacks
05-10-2017 om 07:48
Helena Weremans
Volgens mij is een snack ook een appel, komkommer of paprika.
Geef jij je kind nooit een tussendoortje?
05-10-2017 om 08:05
Volgens de enquete niet
Een zoete of hartige snack is geen groente of fruit. En nee, mijn kinderen krijgen niet de dingen die in de enquete genoemd worden.
05-10-2017 om 08:28
ik mis fruit in de enquête
Door de onderzoeker wordt fruit niet genoemd, hier is dat een veel gegeten tussendoortje/snack.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.