Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-04-2016 om 10:55
Lieve moeders van deze groep!
Wil je een goed doel helpen en toegangskaarten voor Duinrell voor het hele gezin winnen? Vul dan mijn enquête in voor Stichting Opkikker!
www.thesistools.com/stichtingopkikker
Ik ben heel hard op zoek naar moeders van 25 - 55 jaar die mijn enquete voor Stichting Opkikker willen invullen. Het invullen van de enquête duurt maximaal vijf minuten! Stichting Opkikker is 21 en 22 mei te gast bij Duinrell voor de Opkikker Ambassadeursdagen en wij mogen de winnaar blij maken met gratis toegangskaarten voor dit weekend!
Erg bedankt voor jullie hulp!!
18-04-2016 om 12:35
Afgehaakt
Ben afgehaakt bij de vraag of goede doelen zichtbaar zijn in de media. Eh... dat weet ik natuurlijk niet! Ik ken alleen maar de goede doelen die dat wel zijn. Zou niet weten hoe ik anders van hun bestaan zou moeten afweten!
Verder mag je als donateur de lijst niet invullen, maar er staat niets over andere "klanten" van de Stichting. Als je zoals wij ooit een opkikkerdag hebben gehad ben je toch ook niet echt onbevooroordeeld, of wel?
Nou ja, die onzekerheid en die vraag dus over die media hebben me maar doen afhaken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.