Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Mijn zoon heeft hulp nodig voor een schoolproject!

My son is working on a school project and needs help filling out his questionnaire. If you would like to help, please message me and I will send you the link. 

Peiling

Hoe bekend bent u met dementie?
17 stemmen
0%
18%
82%

Waarom in het Engels ??? Ik ben goed bekend  met dementie maar hierdoor gaan mijn haren gelijk rechtop staan en ga ik de weerstand. 

Wat is jouw bedoeling om op een Nederlandstalg forum een Nederlandstalige vraag te posten en dan je topic in het Engels te schrijven, TinaLuizen? Wil je aandacht? Ons voor de gek houden? Kijken wie er serieus op reageert? Als je ernstig bent zou ik je aanraden om eerst zelf Nederlands te leren en je dan te richten tot de mensen die in jouw emigratieland wonen. Trouwens, moet jouw zoon zijn werk niet zelf maken, dus ook de voorbereiding en het zoeken naar mogelijkheden om zich te informeren? In plaats van dat zijn moesje het doet?
Steekt me echt tegen!

letterkoekje schreef op 19-11-2024 om 16:20:

Wat is jouw bedoeling om op een Nederlandstalg forum een Nederlandstalige vraag te posten en dan je topic in het Engels te schrijven, TinaLuizen? Wil je aandacht? Ons voor de gek houden? Kijken wie er serieus op reageert? Als je ernstig bent zou ik je aanraden om eerst zelf Nederlands te leren en je dan te richten tot de mensen die in jouw emigratieland wonen. Trouwens, moet jouw zoon zijn werk niet zelf maken, dus ook de voorbereiding en het zoeken naar mogelijkheden om zich te informeren? In plaats van dat zijn moesje het doet?
Steekt me echt tegen!

Haha, je moest eens weten. Ik kreeg laatst op mijn werk nog een aanvraag van een ouder om iets voor opdracht van kind te doen. Kost honderden euro's, pappie fikst het wel. 

TinaLuizen 

alhambra schreef op 19-11-2024 om 16:49:

TinaLuizen

Luist ons erin 😂

Maar ik heb veel ervaring met dementie.

Gaat het om een profielwerkstuk? Dan zijn er wel vaker ouders die hier de link delen met de vraag of we het in willen vullen.

misschien spreekt ze geen Ned en heeft ze het precies overgetypt van een opdractht?

Ik mis al antwoord optie ‘Ik weet het niet’

letterkoekje schreef op 19-11-2024 om 16:20:

Steekt me echt tegen!

Poeh poeh. Ze zoekt hulp voor een schoolproject van haar zoon. Lijkt mij vrij duidelijk. 

Je MOET niet reageren, hè. 

DeOnbekende schreef op 19-11-2024 om 18:33:

[..]

Poeh poeh. Ze zoekt hulp voor een schoolproject van haar zoon. Lijkt mij vrij duidelijk.

Je MOET niet reageren, hè.

Dat weet ik, maar ik WIL reageren! (Als dat mag van jou)

MelMel schreef op 19-11-2024 om 17:06:

misschien spreekt ze geen Ned en heeft ze het precies overgetypt van een opdractht?

Sorry, Mel, maar in welk land is die opdracht dan opgesteld?

letterkoekje schreef op 19-11-2024 om 19:04:

[..]

Dat weet ik, maar ik WIL reageren! (Als dat mag van jou)

Probeer in elk geval een keer niet zo verschrikkelijk overdreven te reageren. 

TinaLuizen

TinaLuizen

19-11-2024 om 23:02 Topicstarter

Sorry voor de verwarring, iedereen. Mijn zoon werkt aan een project met Engelssprekende mensen. Zijn deel is het onderzoek, en hij heeft de vragenlijst gemaakt als de Nederlandse deelnemer. Je hoeft het niet in te vullen, maar hij heeft me gevraagd het rond te sturen om zoveel mogelijk reacties te krijgen. Ik zou de link naar de vragenlijst sturen, maar ik moet eerst 10 berichten plaatsen voordat ik links aan mijn berichten kan toevoegen, dus ik weet niet zeker hoe ik dit moet doen. Ik probeer hem gewoon te helpen. Bedankt aan iedereen die heeft geholpen!

TinaLuizen

TinaLuizen

19-11-2024 om 23:04 Topicstarter

Het zou echt heel behulpzaam zijn als iemand zijn of haar ervaringen met dementie wil delen. Zelfs als het is dat je er niet veel over weet

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.