Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-12-2013 om 19:56
Beste ouders,
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar Engels in het basisonderwijs en de juiste startleeftijd hiervoor. Ik verzamel meningen van ouders en docenten die volledig anoniem verwerkt zullen worden in mijn eindverslag. Het zou zeer gewaardeerd worden als u de onderstaande twee vragen zou willen beantwoorden:
1. Op welke leeftijd vindt u dat uw kind Engelse les moet krijgen op de basisschool en waarom?
2. Hoeveel uur per week vindt u dat er op de basisschool aandacht besteed moet worden aan Engels?
Vriendelijk bedankt.
27-12-2013 om 17:21
helemaal een met maan
Precies dezelfde ervaring hier. Dus wat ik al eerder zei: BO en VO moeten op elkaar aansluiten, linksom of rechtsom. En ik mag hopen dat er nu op de PABO meer aandacht aan gegeven wordt, nu het VO veel meer basiskennis verwacht dan vroeger. Helaas vallen veel van onze generatie kinderen een beetje tussen het wal en schip.
Gr. Bibi
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.