Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-06-2019 om 21:35
Hi!
Ik studeer Textiel-en Modemanagement en ben mama van 2 bloedjes van kids (maar ik ben natuurlijk ietsofwat bevooroordeeld ;P) en... ik heb een korte vragenlijst (Max 6 vragen) over meisjesmode 2-12 jaar). De vragen gaan specifiek over maillots en leggings. Als ik 2 minuten van jullie tijd mag dan helpen jullie me enorm!
Googleform:
https://forms.gle/DHmsaeooTwqrCpCz9
Super bedankt!
11-06-2019 om 22:20
Tja
Na de eerste vraag werd ik uitgemaakt voor mama... ik ben er maar mee op gehouden.
Ik zal je een geheimpje vertellen modemama; de helft van de wereld bevolking bestaat uit mannen. Niet heel handig om je doelgroep bij voorbaat al te halveren.
11-06-2019 om 22:46
Meisjesmama?!?!
Sorry hier haakte ik af. Mijn zoon was dól op zijn maillots. En op zijn elfenjurk. Hij heeft langer in maillots gelopen dan dochter.
Je halveert met je aanspreekvorm 'mama' de ene helft van je doelgroep en door het zo genderspecifiek te maken, de andere helft. Jammer jammer jammer.
11-06-2019 om 23:29
Ik heb het braaf ingevuld als echte meisjesmama. De kids zijn iets ouder, maar een van hen koopt nog wel eens een maillot. Leggings alleen voor dans- en circusvoorstellingen. En altijd zwart, lekker makkelijk.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.