Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-03-2016 om 11:56
Hoi allemaal,
Voor een onderzoek van de TU Delft ben ik bezig met het verbeteren van het huidige auto-interieur. Hiervoor ben ik nog opzoek naar mensen die weleens in de auto zitten! Dus heeft u een rijbewijs? Dan ben ik heel benieuwd naar uw mening! Invullen kost ongeveer 5 minuten en kan via http://goo.gl/forms/1ykR6syJtr. Alvast bedankt!
Groetjes,
Jim
04-03-2016 om 13:15
geen rijbewijs
Mag ik daarom geen mening over het interieur van onze auto..
04-03-2016 om 14:30
Niet als bestuurder
Een deel van de vragen zijn bedoeld voor de momenten dat je de auto bestuurt, wat je wel of niet doet tijdens het rijden.
Een ander deel van de vragen zijn voor de momenten dat je bijrijder bent.
Jij zou alleen dat deel kunnen beantwoorden.
04-03-2016 om 19:36
Die was leuk
Wat doet u in de auto? Dansen en drummen
Wat doet u in de trein: breien quilten borduren
Ben heel benieuwd wat voor auto dit wordt haha
04-03-2016 om 20:13
Dorry
Ik zing hard mee met de radio.
In de trein wordt dat niet zo op prijs gesteld, geloof ik... Hoewel, ik heb in carnavalstijd wel eens een rit meegemaakt... (nota bene tussen Emmen en Zwolle, wie zegt dat ze alleen onder de rivieren kunnen carnavallen! )
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.