Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Denise

Denise

10-04-2020 om 14:32

Leesvaardigheid PANNA! + winactie abonnement

Beste ouders,

Mijn naam is Denise van der Bij en ik studeer SPECO Sportcommunicatie aan de Fontys Economische Hogeschool in Tilburg. Heeft u een (klein)zoon/dochter tussen de 7 en 14 jaar? Dan zoek ik u!

Voetbalmagazine PANNA! is middel voor het verbeteren van de leesvaardigheid van kinderen. Het magazine schrijft op een luchtige manier over een onderwerp dat veel kinderen aanspreekt: voetbal!

Om een goede balans te vinden tussen de belangen van kinderen en de ouders, heb ik in het kader van mijn afstudeeropdracht een enquête opgesteld waarin u uw mening over het magazine kunt geven (ook als u er niet mee bekend bent). Het invullen vraagt 5 minuten van uw tijd: https://bit.ly/enquêtepanna

Onder de deelnemers aan de enquête verloot ik een GRATIS halfjaarabonnement op PANNA! of ELF Voetbal.

De vragenlijst betekent GEEN reclame voor PANNA! Ik ben enkel heel erg benieuwd naar uw mening voor mijn onderzoek!

Hartstikke bedankt alvast! En een Fijn Pasen in deze gekke tijden!

Groetjes,

Denise

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.