Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-12-2015 om 15:41
Goedendag,
Voor de Radboud universiteit Nijmegen doe ik samen met vier andere studenten een onderzoek naar spelen (voor kinderen). U zou ons erg veel helpen door de vragenlijst in te vullen.
Het invullen van de vragenlijst zal slechts 5 a 10 minuten van uw tijd in beslag nemen en stelt ons in staat om in de toekomst een waardevolle bijdrage te leveren aan u en uw kinderen.
Door op onderstaande link te klikken komt u uit bij de vragenlijst.
Alvast hartelijk bedankt voor uw tijd en interesse!
https://qtrial2014.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_5svcQaocg1UkjhX
24-12-2015 om 20:43
Merken?
Eh, ben ik zo raar dat ik het speelgoed wat hier ligt moet gaan onderzoeken op kleine lettertjes ergens onderop om erachter te komen wat het merk is, als het er al op staat? Ik heb geen idee wat voor merken speelgoed we hebben... Ik kom dus niet verder dan die vraag.
25-12-2015 om 08:12
er stond
merken/winkels, toch?
ik heb de winkels genomen. het lijkt me verder ook niet zo relevant gezien de volgende vragen.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.