Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Bram Schutz

Bram Schutz

22-09-2017 om 12:39

Invulverzoek Enquête Onderzoek GGD

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn van de opleiding Communication & Multimedia Design van de NHL en zijn samen met de GGD bezig met een project genaamd Nuchter Over Gewicht, waarin we de hulp van de ouders nodig hebben om hun kinderen gezond te houden. De ouders zijn ten slotte super belangrijk voor hun kind.
Voor ons onderzoek zoeken we ouders die onze enquête in willen vullen, die resultaten zijn van grote waarde voor ons, en kunnen wij goed gebruiken voor ons onderzoek, zodat we het beste kunnen halen uit ons project.
De enquête wordt anoniem ingevuld.

De link van de enquête: bit.ly/nuchterovergewicht

Alvast bedankt voor het invullen, wij hopen gauw reactie van u te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groet,
Oene van der Meer
Christiaan Geersing
Koert Roelfsema
Bram Schutz

Tango

Tango

22-09-2017 om 12:48

Rubriek

Volgens mij hoort dit in een andere rubriek, voor onderzoeken. En meedoen doe ik ook niet, want ik heb mijn zoon net voor een GGD-onderzoek op school afgemeld.

Pug

Pug

22-09-2017 om 13:22

wat kun je ermee?

Een beetje onsamenhangend was het wel.

En ja, we hebben hier een voetbalkooi. Maar jullie vragen helemaal niet of mijn kinderen daar ooit heengaan.... (Nee dus.) Wat kun je dan met het antwoord op die vraag?

mama van twee

mama van twee

22-09-2017 om 18:02

Voor welk kind?

Voor welk kind moet het ingevuld worden? Heb meerdere kinderen die niet allemaal op dezelfde school zitten, dus ook afstand en manier naar school gaan zijn verschillend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.