Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Interviews voor afstudeeronderzoek

Mijn naam is Sterre en ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek. Ik studeer Creative Business aan de Hogeschool Utrecht en ik doe onderzoek naar - even simpel gezegd - menstruatie en alleenstaande vaders. Over hoe zij hun dochters (willen) helpen, voorbereiden en ondersteunen wanneer het gaat om ongesteldheid, om aan het einde van mijn onderzoek een informatiedoosje aan te leveren die vaders kan helpen. Ik ben op zoek naar óf alleenstaande vaders, óf experts op dit gebied, voor een kort (online) interview van rond de 10-15 minuten. Stuur me een berichtje if you would like to help out, thanks!

Loopt nog niet zo vlot he. Hier zitten voornamelijk vrouwen. Dus denk niet dat je single vaders treft. Probeer eens VIVA forum. Veel meer bereik. 

FruitMoeder schreef op 26-02-2025 om 15:24:

Loopt nog niet zo vlot he. Hier zitten voornamelijk vrouwen. Dus denk niet dat je single vaders treft. Probeer eens VIVA forum. Veel meer bereik.

En op het vivaforum zijn dit soort oproepjes helemaal verboden volgens de huisregels, dat is dus een vrij nutteloze tip.

Geen idee. Ze vraagt ook om een berichtje te sturen, niet om reacties hier. 

Dan zou ik eerder Reddit proberen. Daar zitten veel mannen, en niet alleen maar pubers.

sterrevdvoort

sterrevdvoort

27-02-2025 om 15:01 Topicstarter

Bedankt iedereen, ik heb het inderdaad ook op Reddit geplaatst maar kreeg dit forum als tip via via door, aangezien er weinig interesse is voor medewerking. Dacht gokje waard, maar duidelijk.

Ik denk dat je doelgroep heel klein is en dat je daarom weinig respons krijgt. Er zijn wel veel alleenstaande vaders met dochters, maar die dochters gaan bij menstruatievragen naar hun moeder, de ex van vader. 
Dus je zoekt eigenlijk weduwnaars met dochters waar de moeder uit beeld is. 

Annaniem2023 schreef op 27-02-2025 om 18:18: