Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

hulp afstuderen, enquête giftige chemicaliën kinderkleding

GEZOCHT - DELEN MAG (met vrienden, familie, via Facebook, email etc)

Ik ben opzoek naar mannen en vrouwen (verspreid over heel Nederland) die wil eens baby en/of kinderkleding kopen en die mijn enquête willen invullen. Alvast bedankt!
De laatste jaren kwamen in het nieuws veel berichten naar buiten waaruit bleek dat (grote) merken kinderkleding verkochten met daaronder ook kleding die niet aan de chemische eisen voldeden. Deze kleding bevatten een te hoge hoeveelheid chemicaliën die schadelijk kunnen zijn voor kinderen. Kinderen zijn hiervoor extra gevoelig ten opzichte van een volwassenen.
Met deze vragenlijst wil ik meer duidelijkheid verkrijgen in hoeverre consumenten hiervan kennis hebben, of dit haar koopgedrag beïnvloed en wat de verwachtingen zijn op het gebied van communicatie van het kledingmerk naar de klant toe.
Dit onderzoek is in kader van een afstudeerscriptie voor de opleiding Technische Commerciële Textielkunde aan de Saxion Hogeschool te Enschede.
Deze enquête zal hooguit 5 tot 10 minuten van uw tijd kosten en is volledig anoniem.

de link naar de enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=502906

delen/invullen zal mij heel erg helpen met mijn afstudeeropdracht, het is namelijk erg moeilijk om genoeg respondenten te krijgen verdeeld over heel Nederland. Bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.