Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-05-2015 om 20:57
Voor mijn studie doe ik een onderzoek naar ouderbetrokkenheid en maak ik uiteindelijk ook een bruikbaar product voor scholen.
Zouden jullie voor mij een enquête in willen vullen?
Het zijn slechts 4 vragen
https://nl.surveymonkey.com/r/RKND8XW
groetjes, Bernice
Student en moeder
11-05-2015 om 10:47
Volgens mij bestaat dit al, Magister
Alleen is dat niet heel gebruiksvriendelijk (vind ik, de laatste versie is stukken minder prettig om mee te werken dan de oude). En het valt en staat natuurlijk met de bereidheid van docenten om het goed te vullen. Verder houd ik contact met de docenten via de mail, werkt op beide scholen van de kinderen en voorheen op de basisschool prima. Dus wat mij betreft hoeven jullie het wiel niet opnieuw uit te vinden.
Vind trouwens de enquete wel heel summier, ik vraag me af hoe jullie daaruit een nieuw instrument willen brouwen...
11-05-2015 om 13:08
magister
Grappig, ik ben juist heel tevreden over Magister. Versie 6.0.16, geloof ik.
11-05-2015 om 13:09
overigens
denk ik bij de term ouderbetrokkenheid aan iets heel anders dan aan de vraag hoe ik huiswerk en cijfers wil ontvangen. Ik denk dan meer aan een bijdrage leveren (als ouders),
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.