Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hoe doe je een overdracht?

Getipt dat dit een betere plek is voor deze vraag dus hier nog een keer dezelfde topic:

Beste papa's en mama's,

Zijn er gescheiden ouders met jonge kinderen (leeftijd 4 - 12 jaar) die iets willen vertellen over hoe je met de andere ouder communiceert bij een overdracht? Ik heb hiervoor een survey gemaakt met een paar vragen. Duurt niet lang (10 min). Ik ben bezig met een project om hulpmiddelen te ontwikkelen die het communiceren makkelijker moeten maken. Ik ben benieuwd via welke kanalen je contact hebt met elkaar en wat je dan inhoudelijk bespreekt.

Je kunt de survey hier vinden: https://forms.gle/5h3ZdBurdZxbTXcP7

Reacties op deze topic zijn ook zeer welkom! Elk inzicht dat je met mij zou willen delen helpt mij om te begrijpen waar de pijnpunten zitten.

inmiddels 18 jaar na de scheiding, kind nog geen jaar, de overdracht ouderwets met een schrift waar we inschrijven wat we hadden gedaan waaron we ook leuke dingen omschreven zoals woordenschat, grappige gesprekjes maar ook opa's, oma's en anderen schreven er in. Hebben we een jaar of 10 volgehouden. Zijn enorm leuk om na te lezen.

Voor dingen als tijden en afspraken gebruikten we WhatsApp,  voor de jaarlijkse afstemmingszaken: indexatie en vakantie/weekendschema mail.
Maar wij zijn in grote mate op speaking terms vieren belangrijke dagen nog steeds samen inclusief nieuwe partners. Kunnen nogsteeds samen naar sportwedstrijden en de andere kinderen van mijn ex logeren bij mij als dat zo uitkomt.

Is dit een onderzoek voor een opleiding? Wat meer introductie helpt denk ik om reacties te krijgen.

Verder geeft je enquete weinig ruimte als je eigenlijk geen overdracht doet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.