Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Carola

Carola

04-05-2016 om 15:15

Help mij afstuderen en win! (maak kans op PAW Patrol of Minions prijzenpakket)

Lieve mama's en papa's

Even voorstellen: mijn naam is Carola Schutz, een 20-jarige student. Dit jaar studeer ik af aan de NHTV Breda. Althans dat is de bedoeling. Voor het zo ver is, en ik mijn papiertje in ontvangst mag nemen, moet ik nog wel even mijn scriptie afronden. U kunt zich vast voorstellen dat daar een hoop stress bij komt kijken. Maar gelukkig kunt u mij daarbij helpen!

Ik doe onderzoek naar online koopgedrag voor producten met name gebruikt door kinderen, zoals speelgoed. Hiervoor ben ik op zoek naar ouders met kinderen tot 12 jaar. Dit blijkt nog best lastig te zijn als je zelf niet in de doelgroep zit.

Hoe kunt u helpen? Door onderstaande enquête in te vullen. Als tegenprestatie heeft mijn stagebedrijf een aantal leuke prijzen ter beschikking gesteld welke u kunt winnen als u de enquête volledig heeft ingevuld (zie bijlage). Daarnaast zou ik u graag willen vragen om deze enquête zo veel mogelijk te delen onder vrienden, familie en/of collega’s (grotere kans om te winnen).

https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_eb8dNfbZ1zIl33T

P.S. Het invullen van de enquête kost u max. 5 minuten (er staat 10 maar uit eerdere ervaring is gebleken dat het minder is) en is geheel vrijwillig. De gegevens worden op een manier verwerkt dat niemand kan zien welk antwoord u gegeven heeft. Mocht u hier nog vragen over hebben, kunt u mij altijd even een berichtje sturen.

lezer

lezer

04-05-2016 om 16:08

Waar

leren studenten toch in hemelsnaam dat je mensen zo moet aanspreken? Verder 'papiertje' en 'stress' en 'gelukkig kunt u mij daarbij helpen'?

Wat is dit voor infantiel gedoe?

Carola

Carola

04-05-2016 om 16:24

Excuses

Beste lezer,

Ik vind het jammer te horen dat mijn berichtje bij u in verkeerde aarde is gevallen. Persoonlijk heb ik door voorgaande onderzoeksprojecten gemerkt dat een informele toon vaak beter aanslaat en mensen activeert dan formeel. Excuses als ik u hiermee beledigd heb.

Groeten,

Carola

Dat....

Hangt van je doelgroep af hoe je die adresseert.

Geen gebrek aan kritische ouders hier, dus neem het niet persoonlijk.

MamavanSenH

MamavanSenH

04-05-2016 om 21:07

Rare vraag?

Als ik heb ingevuld dat ik ze niet bij het aankoopproces betrek (want dat doe ik niet) wat moet ik dan met deze vraag?

"Ik kies ervoor om mijn kind(eren) WEL bij het online aankoopproces te betrekken, omdat ... "

Lezer

Lezer

04-05-2016 om 22:46

wat

is er mis met: Beste ouders?

Sorry hoor maar Lieve mama's en papa's kan echt niet. Wij zijn jouw mama en papa niet.

Carola

Carola

06-05-2016 om 09:44

foutje

Beste mamavanSenh,

Dat klopt. Dit is inderdaad een foutje. Helaas kan ik dit niet meer aanpassen omdat de resultaten die al vergaard zijn anders verloren kunnen gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.