Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Help een studerende mama!

Lieve Papa's & Mama`s,

Ik ben Esmée, Moeder van een heel lief meisje Jazz (2). Helaas ben ik nog steeds bezig met mijn studie, na veel pogingen om mijn scriptie af te ronden. Ik wil het nu nogmaals proberen, maar heb daarbij jullie hulp nodig! Mijn onderzoek gaat over de motivaties achter de online aankoopbeslissing m.b.t kinderkledig. Zouden jullie alsjeblieft mijn enquête willen invullen? Hij neemt echt minder dan vijf minuten in beslag, is geheel anoniem en jullie helpen mij er enorm mee!

Invullen kan via de volgende link:

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=237201

Thanks! You made my day!!!

Ingevuld

Overigens wat ik niet kwijt kon is dat ik IRL vaak overgehaald wordt door kwalitatief goede kleding of maatschappelijk verantwoorde kleding als ik dat toevallig tegenkom tijdens het winkelen.
Zoals ik ook vaak eerst even in het biologische vak kijk tegenwoordig in de supermarkt. Zodat ik een afweging kan maken van prijs, kwaliteit en verantwoording.

helaas Esmee, mijn kinderen zijn te oud

maar succes met je scriptie!

Ulla

Ulla

17-05-2015 om 00:11

Ingevuld

Prima enquete, succes met afstuderen!

Done

Ik vind de vragen over MVO interessant, maar voor de consument is dat helemaal niet zo doorzichtig om echt een belangrijke rol te kunnen spelen. Voor mij dus ook niet. Jammer dat daar niet meer over werd doorgegaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.