Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-04-2016 om 14:48
Beste moeders, willen jullie een goed doel helpen en ook nog eens kans maken op toegangskaarten voor Duinrell? Vul dan deze korte enquête in voor Stichting Opkikker!
http://www.thesistools.com/stichtingopkikker
Mijn afstudeeronderzoek voor Stichting Opkikker is gericht op vrouwen van 25 - 55 jaar, met kind(eren), die regelmatig in de supermarkt komen en (nog) geen donateur zijn van Stichting Opkikker. Invullen van de enquête duurt maximaal vijf minuten. Stichting Opkikker is 21 en 22 mei te gast bij Duinrell voor de Opkikker Ambassadeursdagen en wij mogen de winnaar blij maken met gratis toegangskaarten voor dit weekend!
Je zou me heel erg blij maken door de enquête in te vullen!
14-04-2016 om 23:19
Ingevuld
Geen mailadres achtergelaten, maar de rest van de enquête wel ingevuld. Succes; ik heb mooie verhalen gehoord van kinderen die een dagje meegeweest zijn.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.