Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Gezonde voeding in de toekomst

De komende 40 jaar is er wereldwijd evenveel voedsel nodig als er in de afgelopen 8000 jaar in totaal is geproduceerd. Denkt u dat technologie een oplossing hiervoor zal zijn?

Ik heb voor een project voor de Hogeschool Inholland een enquête gemaakt over technologieën binnen de voedselproductie. Uw bijdrage zal het onderzoek en mij heel erg steunen. Dit is de link:

https://docs.google.com/forms/d/1BV-RR3QWThavgGiQzlYrFrji1mrU0IMQmN3GQb5yrXo/viewform

Liefs,
Juliettelovesfood

Angela67

Angela67

29-04-2016 om 10:33

goede enquête

maar soms wat inconsistente vragen (let u op genetisch gemodificeerd of niet > als ik nee antwoord krijg ik toch de vraag: koopt u genetisch gemodificeerd). Tevens zou ik graag 'weet niet'willen kunnen invullen. Het gaat om meningen dus soms heb ik geen mening omdat ik er niets van weet.
gr Angela

Angela67

Angela67

29-04-2016 om 10:36

hm mm

Mijn antwoorden worden steeds nietszeggender want ik wordt gevraagd: weet u iets over . . . En als ik nee zeg moet ik alsnog zeggen wat ik ervan vind. Maar er is geen knopje 'geen mening' dus kies ik maar nummer 3 van de vijf (tussen heel goed en heel slecht in). Je mag nu echter niet gaan concluderen dat ik het wel goed/niet zo slecht vind . . . Dus ik vraag me af of deze enquêteresultaten wel valide zullen zijn. Je legt me feitelijk uitspraken in de mond die ik niet doe.

gr Angela

juliettelovesfood

juliettelovesfood

29-04-2016 om 10:48 Topicstarter

Dank u wel

@angela67
Dank u wel voor uw reactie.
Er was inderdaad moeite met het opstellen van de vragen. De neutrale optie was voor onderzoek het beste. De lay out wordt zo makkelijker om in te vullen.

Eerst hadden we precies die antwoorden 'geen mening' en 'weet ik niet', maar op advies van de expert is het verandert naar dit.

Nogmaals bedankt voor de reactie!

ps. helpen met verspreiden mag altijd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.