Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-06-2016 om 14:43
Momenteel wordt er in Nederland onderzocht of monitoren(regelmatige borstcontroles m.b.v. een mammogram) een goed alternatief is voor operatief behandelen van een bepaald soort voorstadium van borstkanker (DCIS).
Voor mijn masterscriptie breng ik de behandelvoorkeuren van vrouwen in beeld, wat zijn de voorkeuren van de vrouwen zelf als het gaat om een behandeling bij dit voorstadium van borstkanker, welke voorkeuren spelen een rol?
Om de behandelvoorkeuren van vrouwen in beeld te brengen is uw hulp hard nodig! Daarom nodig ik alle vrouwen tussen de 45 en 75 jaar uit deel te nemen aan dit onderzoek (ongeacht of u borstkanker heeft gehad of niet), door onderstaande vragenlijst die ongeveer 15 minuten duurt in te vullen.
Ben je vrouw en tussen de 45 en 75 jaar -> help mee door de vragenlijst in te vullen via onderstaande link!
Val je niet binnen deze doelgroep -> verspreid dit bericht en draag zo bij aan het verbeteren van de kwaliteit van behandeling bij borstkanker.
https://surveys-igs.utwente.nl/index.php?r=survey/index&sid=742723&lang=nl
22-06-2016 om 15:28
done
wel jammer dat je de uitleg die je halverwege krijgt, niet later in de vragenlijst nog even kunt terugzoeken (behalve dan door alle pagina's weer terug te gaan, maar dat is bij traag laden van de pagina's niet fijn). Misschien kun je dat nog aanpassen?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.