Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Geef uw mening over uw buurtbewoners!

Beste vaders en moeders!

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat ouders en verzorgers veel steun kunnen hebben aan een goede relatie met hun buurtbewoners. Om erachter te komen hoe we ouders kunnen helpen die deze mogelijkheid niet hebben, doe ik een onderzoek naar de mening van ouders over de rol die buurtbewoners zouden kunnen spelen in de opvoeding van hun kinderen.

Wilt u meewerken aan dit onderzoek door de enquête in bijgaande link in te vullen? Dit duurt ongeveer tien minuten!

https://survey.uu.nl/jfe/form/SV_1B70GGYkPLkM2hv

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groet,

Ruby van Vliet

Tine Winkel

Tine Winkel

20-05-2020 om 13:35

Lekker anoniem ook

?

ElenaH

ElenaH

20-05-2020 om 15:10

Gestopt

Raar dat ik ineens mijn volledige naam moest opgeven en moest tekenen. Toen ben ik gestopt.

Adelaide

Adelaide

20-05-2020 om 15:27

Zag ik niet

Hij vroeg wel naar stad en provincie, maar daar heb ik gewoon iets heel anders opgegeven. Ook als ze naar een naam zouden vragen bij dit soort dingen, dan heet je toch gewoon Marietje Jansen?

Tine Winkel

Tine Winkel

20-05-2020 om 15:59

Adelaide

En ondertekenen... Ik vond t bijzonder, heb maar wat gedaan

Bosbes

Bosbes

20-05-2020 om 18:15

voor het eerst de achternaam van mijn man gebruikt

Dat voelde raar! Ik had ook die van mijn moeder kunnen doen.
Mijn eigen achternaam: no way! Had dan in het begin wel gezegd kunnen worden... vreemd hoor!

Ruby van Vliet

Ruby van Vliet

20-05-2020 om 19:09 Topicstarter

Bedankt voor uw feedback!

Bedankt voor uw feedback, ik heb het aangepast en het invullen van de naam en het tekenen voor consent naar boven geplaatst!

Mocht u zich toch zorgen maken: de door u ingevulde antwoorden niet gekoppeld aan de naam en handtekening en op die manier blijven uw antwoorden dus anoniem. Als u niet heeft ondertekend worden uw antwoorden sowieso verwijderd en niet mee genomen in het onderzoek.

Ik ben het er mee eens dat het gek voelt om te een handtekening te moeten zetten bij een enquête en het valt mij op dat dit bij de meeste enquêtes niet gevraagd wordt. Toch is dit wel volgens de regels van de Faculty Ethics Review Board. Waarom dit zo is weet ik eigenlijk niet. Ik zal het navragen bij mijn docent, mochten jullie hier ook nieuwsgierig naar zijn wil ik natuurlijk graag laten weten wat het antwoord is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.