Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Christiaan
02-10-2017 om 16:06
Ga tóch fietsen
Hallo allen,
Ik studeer aan de NHL in Leeuwarden en ik heb een vragenlijst die nog ingevuld moet worden. Wij doen onderzoek naar de beweging van kinderen en met name het fietsen naar school. Ik vroeg me daarom of u deze vragenlijst voor mij invullen wilt.
Ik ben zeer benieuwd naar uw reacties!
Met vriendelijke groet,
Christiaan
Lente
02-10-2017 om 16:56
Welke reacties heb je nodig?
Ik heb de vragen bekeken. Dit gaan duidelijk over kinderen op de basisschool.
Half a twin
02-10-2017 om 17:24
link doet het niet bij mij
Met werkende link wil ik er ook wel even naar kijken.
Dees
02-10-2017 om 17:55
Leeftijd
Alsof ik nu al weet hoe oud mijn kind is op het moment dat ik hem alleen naar school laat gaan.
Inanna
02-10-2017 om 19:06
hmm
"Wanneer verkeersgevaar dreigt, denkt u dat dit beter aangegeven kan worden op de grond of op ooghoogte van het kind (bijv. een bord)? *
Op de weg
Op de grond"
Ik weet niet zo goed wat ik hier moet antwoorden.
Triva
02-10-2017 om 19:43
halfatwin
Gewoon dat stukje even kopiëren: bit.ly/nuchterovergewicht en plakken in je browser, dit is een link die niet aanklikbaar is op OO
Bosbes
02-10-2017 om 20:51
niet goed
Ik heb het ingevuld maar die vragenlijst is echt van een lage kwaliteit, sorry. Er zijn zóveel meer mogelijkheden.
Wat bijvoorbeeld kan, is dat je je kind best wel eens naar school kan brengen door mee te fietsen.
Ook zijn de genoemde afstanden absurd. Het is toch heel vaak meer dan een kilometer? Anders kun je ook lopen. School van mijn kinderen is (was) 7 km. En dan is af en toe toch met de auto brengen (stevige regen, heel koud buiten) niet meer zo raar. En dan ook onafhankelijk van of ik zelf wel of niet sport.
Ik zou ook de antwoorden formuleren als 'u of uw partner'.
En ik wil ook laten weten waarom ik vind dat aanwijzingen in het verkeer vooral op de weg moeten staan. 1. Een kind moet voor zich uit en om zich heen kijken (niet naar de grond) 2. Kinderen moeten leren met het verkeer om te gaan zoals het is, er moet geen speciale afdeling voor kinderen zijn.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.