Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-11-2015 om 11:15
Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar ouders die een korte vragenlijst willen invullen door op de volgende link te klikken: https://nl.surveymonkey.com/r/W9WSWJ8
Alvast bedankt voor uw medewerking!
17-11-2015 om 16:39
nieuw?
Jullie presenteren dit als een nieuw product. Ehhhh.... misschien eerst beter marktonderzoek ooen, dit soort producten ligt allang in de schappen.
17-11-2015 om 18:07
oh?
'Voor ons onderzoek zijn wij op zoek'
Wie zijn 'wij', welk onderzoek is dat, welke studie doe je?
17-11-2015 om 18:18
injel
Dat valt meteen te lezen als je op de link klikt maar je hebt gelijk, netter was het als het meteen in de tekst stond.
18-11-2015 om 09:24
snap ik Jamie
maar ik wil pas op een link klikken als ik zeker weet dat het om studenten gaat (en niet om een gratis marktonderzoek door een bedrijf).
18-11-2015 om 17:21
dat zeg ik toch ook
Je hebt toch gelijk zei ik al en de meeste studenten komen toch niet meer terug dus daarom zei ik: dat zie je als je op de link klikt in dit geval.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.