Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-01-2016 om 10:14
Hallo allemaal,
Ik studeer een master Fashion Retail Management in London en ben bezig met een paper over het merk Esprit. Deze enquete gebruik ik om te zien hoe Esprit in de market ligt ten opzichte van hun concurrenten. U zou mij super erg helpen om deze in te vullen! Alles wat u invult is anoniem. De enquete duurt maar 5 minuutjes!
https://www.surveymonkey.co.uk/r/97CBN8T
Heel erg bedankt alvast.
Groeten,
Marieke
21-01-2016 om 22:56
Customer service
Marieke, je moet even toevoegen dat de enquete in het Engels is.
Vraag 10 kon ik niet beantwoorden. Wat bedoel je met customer service? In de winkel of ook bij een klacht?
De optie niet van toepassing ontbrak.
21-01-2016 om 23:09
Gedaan
Moest wel even opzoeken wat het was. Ik dacht zelf dat het een bronwatertje kon zijn.
Ik heb nooit te maken gehad met de customerservice van de genoemde merken dus daar kun je dan niets van zeggen.
Inderdaad, de optie weet niet ontbreekt. Ik heb nu maar ingevuld bij alle merken dat ik het merk niet kende. Maar 'low' was achteraf misschien beter.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.