Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Studenten HHS (Haagse hogescool)
21-02-2017 om 12:20
Ervaringen middelbare school gevraagt
Beste ouders,
Aangezien we het oude bericht niet kunnen editen of verwijderen hebben we een nieuw topic aangemaakt. Deze keer met een gestandaardiseerde vragenlijst en zonder de spelfout
Wij zijn een groep studenten van de Haagse hogeschool en wij zijn bezig met een onderzoek naar de knelpunten van een leerling in het middelbaar onderwijs. Wij zouden graag willen weten wat de ervaringen zijn van jullie als ouder. Denk hier bijvoorbeeld aan:
Studiekeuze
Begeleiding
Sociale acceptatie
Faciliteiten
Etc.
Om onderscheid te maken tussen de verschillende niveaus zouden wij ook graag weten op welk niveau uw kind les krijgt. (Vmbo, Havo, Vwo)
Het deelname aan dit onderzoek is anoniem en zal niet gepubliceerd worden en is alleen bedoeld voor eigen onderzoek.
Hier onder vind u de link naar het onderzoek.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSffIanGa85y6rdtMY_ng7Pc4YNSxQUySjclGASGAPGvCRD2HQ/viewform
Alvast heel erg bedankt voor het delen van uw ervaringen.
Student
21-02-2017 om 12:28
Spelfout
Ah dom gevraagd met een d natuurlijk..
Bedankt voor u feedback.
IngridT
21-02-2017 om 12:40
En (openingspost)
Het is niet 'het deelname', maar 'de deelname.
Jemig. Ik vind dit best dramatisch.
Ingrid
IngridT
21-02-2017 om 13:12
En
'Hieronder vindt u' niet 'vind u'
Als jullie geschreven Nederlands echt zo matig is, laat dan alsjeblieft je teksten door iemand checken voor je iets post.
Laatste tip: ( ook over jullie vragenlijst) : wees consequent in of je je deelnemers aanspreekt met 'je' of 'u'. Het komt een beetje rommelig over als je steeds wisselt..
Ingrid
Sfera Sleutelbeen
21-02-2017 om 18:26
En Hogeschool
Is in dit geval met een hoofdletter en een h
En jullie doen geen onderzoek naar een leerling maar naar leerlingen
Student
21-02-2017 om 20:20
Bedankt voor de feedback en het invullen van de enquête.
Beste ouders,
Bedankt voor de feedback en het invullen van de enquête.
Zoals u alle is opgevallen is Nederlands niet mijn sterkste vak. Hier ben ik mijzelf bewust van. Ik ben dyslectisch en volg momenteel ook extra onderwijs om mijn Nederlands te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het de feedback en het invullen van de enquête.
Met vriendelijke groet,
Student van de Haagse Hogeschool.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.