Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

JT

JT

07-12-2015 om 12:44

Enquête werkenden en LinkedIn

Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van mijn Masterscriptie.
Hiervoor doe ik een klein onderzoekje naar het gebruik van LinkedIn bij de werving en selectie van nieuwe werknemers.

Ik ben op zoek naar mensen met een "vaste" baan of een bijbaan met veel verantwoordelijkheid die voor mij de vragenlijst in zouden willen vullen. Je zult hierbij enkele profielen gaan beoordelen.
Het kost max. 5 tot 10 minuten!

Hier is de link:
https://tilburghumanities.qualtrics.com ... tbq2bIpLr7

Je zou me hier enorm bij helpen.
Heel erg bedankt !

JT

JT

07-12-2015 om 12:46

Goede link!

Ik zie dat de link niet werkt.
Hierbij de goede link:
https://tilburghumanities.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3BEx6tbq2bIpLr7

Injel

Injel

07-12-2015 om 17:18

gestopt

zoveel vragen kan ik echt niet beantwoorden op basis van een half Linkedin profiel zonder CV.

Amelie

Amelie

07-12-2015 om 22:02

Ook gestopt

Veel te veel vragen waar geen antwoord op is te geven op basis van deze profielen. Ik snap dat het gaat om wat je denkt op basis van het desbetreffende LinkedIn profiel. Bij een aantal vragen kan je op basis daarvan inderdaad wel een inschatting maken maar er zijn te veel vragen waarop je werkelijk niks zinnigs kan antwoorden zonder zo'n persoon eerst gesproken te hebben. Dat maakt de enquête heel irritant. Het was al prettiger geweest als er een optie was om aan dat aan te kruizen. Ik begon namelijk tijdens het invullen met bij die vragen neutraal in te vullen maar eigenlijk komt dat niet overeen met wat ik bedoel dus ben er uiteindelijk toch mee gestopt.

Moni

Moni

08-12-2015 om 12:48

Ook gestopt

zie reacties hierboven

bieb63

bieb63

11-12-2015 om 13:25

Je kan het beter anders vragen

n.a.v. zo'n beknopt profiel. Dus meer naar de eerste indruk.

dc

dc

11-12-2015 om 19:32

juist prima te doen

Vond ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.