Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Jessica

Jessica

04-01-2014 om 19:58

Enquête voor studie , help a.u.b.

Beste lezers,

Voor onze studie zijn wij bezig met een marktonderzoek. De centrale vraag is of er behoefte/vraag zou zijn naar kant-en-klare wegwerpflesjes (incl. speen) met babymelk erin. Voor bijvoorbeeld een lange reis, een dagje uit of spontaan als u even weinig tijd heeft.
Voor het onderzoek hebben we een korte enquête opgesteld. Het invullen van deze enquête zal niet veel tijd in beslag nemen.

U kunt de enquête vinden door op onderstaande link te klikken of de URL te kopiëren naar een de web-balk.

http://www.thesistools.com/web/?id=386525

Alvast heel erg bedankt voor uw tijd!

Vriendelijke groeten,

Jessica & Josefien

Angela67

Angela67

04-01-2014 om 20:02

belachelijk

Ik vind het persoonlijk een belachelijk idee, om weggooi-plastic flesjes op de markt te willen brengen. Alsof er niet genoeg afval is op de wereld.. . .
Hoop dat er veel mensen hun mening geven (dit is in ieder geval de mijne).
gr Angela

Jessica

Jessica

04-01-2014 om 20:14

Re: belachelijk

Beste Angela,

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik begrijp je standpunt. De consequenties voor het milieu zullen zeker meegenomen worden in dit onderzoek.

Groetjes,

Jessica

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-01-2014 om 21:09

Bestaat al

Kant en klaar, ideaal als je een dagje weg bent en direct op temperatuur, inclusief speen, vult weer vanzelf en in tegenstelling tot jullie product zonder belasting voor het milieu. De naam van dit wondermiddel?

Borsten.

Tango

Tango

04-01-2014 om 21:42

Toestemming?

En hebben jullie wel toestemming van Ouders Online om deze enquete te plaatsen. Er is ook een aparte rubriek voor dit soort vragen. Ik snap niet helemaal waarom dit bij dreumes en peutertijd staat, het zou eerder bij babytijd horen. Voor dreumesen en peuters zijn er genoeg producten om mee te nemen op lange reizen.

Stenna

Stenna

05-01-2014 om 20:51

haha, Rosa

Ik dacht precies hetzelfde. Heerlijk vond ik dat destijds (wat is het al lang geleden), zo makkelijk, als ik anderen zag worstelen met flesjes en poeders en speentjes terwijl het bij mij altijd genoeg, altijd schoon, en altijd op temperatuur was. Lang volgehouden, mede daarom.

su

su

05-01-2014 om 21:18

done

Jee zeg, wat een gezeik toch altijd tegen de studenten. Geen studerende kinderen zelf zou ik denken.
Ik heb hem ingevuld in ieder geval, daar werd om gevraagd.

Vijandig

Wat zijn sommigen hier vijandig zeg! Ennuh, het lukt niet iedereen om borstvoeding te geven!

Jessica, ik heb geen kleine kinderen meer, maar had het ideaal gevonden! Ik denk niet alleen aan een dagje weg, maar ook gewoon om standaard bij je te hebben, voor onvoorziene omstandigheden. Wel vraag ik me af hoe je wil oplossen dat er voor verschillende leeftijden ook verschillende soorten voeding nodig zijn. En dan nog de speciale varianten. Aan de andere kant, voor een keertje......

Jessica

Jessica

06-01-2014 om 20:06

Diverse reacties

Beste allemaal,

Bedankt allemaal voor jullie reacties en natuurlijk het invullen van de enquête of voor diegene die het nog gaan invullen)
Hoe meer mensen het invullen, des te beter wij onze opdracht kunnen uitwerken.

Wij zijn ons ervan bewust dat mensen hier verschillende meningen over hebben, vandaar dat bij het ontwerpen van een product ook eerst een verschillende onderzoeken worden verricht, waaronder bijvoorbeeld een enquête (normaal gesproken zouden enquêtes uitgebreider moeten zijn)

Het is trouwens goed om te onderschrijven dat borstvoeding altijd het beste is voor een baby of peuter, maar helaas zijn er (te) vaak omstandigheden waardoor niet iedereen altijd en overal borstvoeding kan geven.

Groetjes,

Jessica

ziekenhuis

Voor zover ik weet hebben ziekenhuizen ook kant en klare flesjes met speen. Maw misschien zijn ze wel via de apotheek verkrijgbaar. Al op de markt dus.
http://sz.oppc.nl/folders/folder-830.html

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.