Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Lisanne

Lisanne

03-04-2017 om 15:39

Enquête Universiteitsmuseum Utrecht

Hallo,

Ik ben Lisanne en op dit moment ben ik aan het afstuderen bij het Universiteitsmuseum Utrecht. In 2018 gaat het museum ruim een jaar dicht vanwege een verbouwing. Daarom doe ik onderzoek naar hoe het museum mensen in deze periode betrokken kan houden. Heeft u één of meerdere kinderen in de leeftijd 8 t/m 14 jaar? Dan kunt u mij hierbij helpen door deze anonieme enquête in te vullen, te vinden op https://nl.surveymonkey.com/r/HTCGVSV! Op basis van de resultaten uit deze enquête wordt er een adviesrapport opgesteld.

Deze enquête duurt maximaal 5 minuten en daarnaast maakt u ook nog eens kans op een familiekaart. Hiermee kunt u gratis met het gezin het Universiteitsmuseum bezoeken. Alvast bedankt voor het invullen!

Met vriendelijke groet,

Lisanne

Angela67

Angela67

03-04-2017 om 22:59

helaas

Bij de eerste vragen begrjip ik niet wat je wilt weten: "2. Via welke media wordt u het liefst op de hoogte gesteld? Hier zijn meerdere antwoorden mogelijk" >> waarvan zou ik op de hoogte willen worden gesteld?
en 3. Hoe vaak per maand wordt u het liefst op de hoogte gesteld? Idem, waarvan?
gr Angela

Tijgeroog

Tijgeroog

03-04-2017 om 23:48

Ik haak ook af

Ik kan niet invullen dat ik museum niet volg, bij vraag 5. Daardoor kan ik vraag 6 ook niet invullen. En als ik ergens een reactie voor "anders" wil invullen moet ik ook nog een ander invullen, want "anders" kun je niet aanvinken.

Verder, de nieuwsbrief krijg ik niet en hoef ik ook niet. Ik weet niet hoe de communicatie eruit ziet. Als ik weer eens wil komen kijk ik sowieso eerst op de website en als daar staat dat het museum nog dicht is ga ik ergens anders heen en kom ik een andere keer.

Alweer??

Een paar maanden geleden was er ook al een enquete over/van dit museum volgens mij, gericht op ouders van kinderen in precies dezelfde leeftijdsgroep.

Lisanne

Lisanne

04-04-2017 om 14:02

Reactie @Angela67

Hi @Angela67,

Bedankt voor je feedback! Dit zijn algemene vragen. Als je een museum volgt, hoe vaak zou je dan op de hoogte willen worden gesteld over bijvoorbeeld nieuwe tentoonstellingen, activiteiten, leuke acties.

Lisanne

Lisanne

04-04-2017 om 14:07

Reactie @Tijgeroog

Hi @Tijgeroog,

Bedankt voor je feedback!

Lisanne

Lisanne

04-04-2017 om 14:08

Reactie @n@nny

Hi @n@nny,

Dat klopt! Dat is een afstudeeronderzoek geweest van de vorige stagiaire.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.