Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête scheidingen

Hallo allemaal,
Voor mijn afstudeerscriptie ben ik op zoek naar mensen die gescheiden zijn (geweest). Vul alsjeblieft de enquête in en help mij afstuderen.

Alvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=479974

Miraya

Miraya

12-10-2015 om 14:57

oh?

welke opleiding doe je? En wat is je onderzoeksonderwerp?

scriptieschrijver

scriptieschrijver

12-10-2015 om 15:07 Topicstarter

Reactie

Ik doe de opleiding commerciële economie.
Ik moet de klantenreis van gescheiden mensen in kaart brengen. Dus hoe komen ze bij een bemiddelaar/mediator of advocaat terecht. En waarom besluiten ze om met een bepaalde mediator of advocaat aan de slag te gaan. Etc.

V@@s

V@@s

12-10-2015 om 15:10

optie mist

Ik mis de optie dat je eerst een advocaat en en vervolgens alsnog terecht komt bij een bemiddelaar. Bijvoorbeeld opgelegd door de rechtbank.

scriptieschrijver

scriptieschrijver

12-10-2015 om 15:31 Topicstarter

Reactie

Bedankt voor je reactie! Zou je dan toch voor nu scheidingsbemiddelaar/ mediator willen aanklikken?

Ik mis een optie advocaat/mediator.

scriptieschrijver

scriptieschrijver

13-10-2015 om 09:25 Topicstarter

Reactie

Hallo Wiek,
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Je maakt gebruik van een advocaat of een mediator. Lijkt me sterk dat je beide hebt gebruikt.

V@@s

V@@s

13-10-2015 om 10:03

verdiep je eerst in je onderwerp

en maak dan een enquête.

scriptieschrijver

scriptieschrijver

13-10-2015 om 11:04 Topicstarter

Aardig blijven doen

Laat ik het zo zeggen: is het een advocaatbemiddelaar, dan is zijn hoofdberoep advocaat. Die optie staat ertussen. Maak je tijdens je scheiding met de bemiddelaar kort gebruik van een advocaat, dan maak je dus hoofdzakelijk gebruik van een bemiddelaar.

Waar heb je je scheiding definitief geregeld? Dat is de vraag wanneer meerdere opties van toepassing zijn.

70 keuzemogelijkheden is net iets te veel. Vandaar dat het beperkt is tot vier. Uit interviews bleken namelijk dit de 'hoofdstromen' te zijn.

Dus ja, V@@s, ik heb me verdiept.

V@@s

V@@s

13-10-2015 om 11:15

dat blijkt nergens

Niet uit je vraagstelling, niet uit je antwoorden hier. En nee, ik vind mezelf al aardig als ik belangeloos een enquête van een student invul en deze dan ook nog eens van opbouwend commentaar voorzie. Dat jij daar geen gebruik van wilt maken is jouw keuze.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.