Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Wester

Wester

14-12-2020 om 14:14

Enquête over gedeelde ruimte onder fietsers en voetgangers

Beste ouders,

Voor mijn bachelor eindwerk doe ik onderzoek naar een beperkte ruimte die gedeeld moet worden tussen fietsers en voetgangers.

U krijgt drie verschillende situaties te zien die u vanuit het perspectief van de voetganger, fietsers of allebei moet antwoorden. Die keuze is aan u.

U zou mij heel erg helpen bij het invullen van deze enquête.

https://forms.gle/Qp8uXAwbtgdVKQN88

Met vriendelijke groet,

Wester.

Isella

Isella

14-12-2020 om 14:55

kom in loop

Hoi Wester, ik heb hem ingevuld, maar aan het einde van de eerste pagina (zijn er meer?) kom ik terug bij het begin.
Ik heb geen opmerkingen, dus als het veld met opmerkingen verplicht is, moet je dat veranderen.

Misdreavus

Misdreavus

14-12-2020 om 16:42

ik niet

Hier ging het prima, na de eerste pagina kwam ik gewoon op de volgende pagina met een andere situatie.

Google had problemen

Google bleek problemen te hebben, dus misschien is dat de reden dat je niet verder kon, Isella, want mij lukte het wel.

Wester

Wester

14-12-2020 om 17:53

Reactie op Isella

Dag Isella,

Allereerst bedankt voor de moeite die je hebt genomen voor het invullen van mijn enquête.

Raar en vervelend dat je in een loop terecht kwam. De op of aanmerkingen heb ik niet op verplicht gezet. Aan de reacties van anderen te lezen zou het gewoon moeten werken. Wellicht dat het inderdaad nog een nasleep was van een storing bij Google.

Wester.

Isella

Isella

14-12-2020 om 22:19

Probeer ik het nog een keer

En nu lukte het wel!

Lente

Lente

17-12-2020 om 10:53

Leuke enquete

Het was mij alleen niet duidelijk dat het eerste pad onverhard is. Dat bleek pas aan het eind.

Veer

Veer

17-12-2020 om 15:12

Onverhard

Dat zag ik ook pas op t laatst. Want daar zou ik mogelijk gaan lopen met fiets aan de hand, afhankelijk van de wefbedekking (vast zand of grind?)

Lou

Lou

17-12-2020 om 21:07

Eerste en laatste vraag

Ik vond de eerste en de laatste vraag nog niet helemaal duidelijk. De eerste: waarom zou u hier lopen? Ik heb recreatief ingevuld maar als het de kortste weg naar mijn werk zou zijn zou ik er ook lopen natuurlijk. Of zie ik hier een bedoeling over het hoofd?

Bij de laatste vraag waren er ook antwoordopties zonder plaatjes, bijvoorbeeld: een voetpad met een park en zonder fietsers. Ja, dat loopt veel rustiger natuurlijk, maar dat lijkt me niet de bedoeling, aangezien je telkens ontwerpvarianten hebt laten zien met voetgangers en fietsers. Dus ik nam aan dat je toch op de een of andere manier die combi zocht.

Verder een leuke enquête!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.