Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Harm Smeege

Harm Smeege

24-11-2016 om 11:15

enquête opendagen

Hallo, beste ouders

wij zijn leerlingen van het RSG Wolfsbos Harm Smeenge Hoogeveen en moeten iets toe voegen/vernieuwen aan de open avond. En daar om zijn wij bezig met een onderzoek naar wat ouders nou verwachten en willen zien op een open avond van uw kind. wij zouden het waarderen als u even de tijd neemt om deze enquête in te vullen. hier kunt u de enquête https://docs.google.com/forms/d/1W4QH5DxOuR0WGeQ6gzZPwYt-QmQMg98e1oZUicI4mHM/viewform?edit_requested=true

Hanne.

Hanne.

24-11-2016 om 11:35

enquete even kritisch bekijken

Mag ik jullie de tip geven om de enquete nog eens kritisch te bekijken?

de vraag:
De openavonden zijn nu van 19:00 tot 21:30, vindt u dit een goed tijdstip of wilt u graag op een ander tijdstip welkom zijn?

geeft zeer beperkt antwoordmogelijkheden. De optie 'ik vind dit een goed tijdstip' is er bv niet.

Er lijken vragen in te zitten waar je meerdere antwoorden wil geven (waar wil je informatie over hebben => echt ik wil over meer dingen wat weten)

Onder aan de enquete staat een (onleesbare) vraag waar je 'optie 1' moet aanvinken

Other

Gelukkig 'other' daar heb ik aangegeven dat meerdere keuzes aan de orde kunnen zijn.
Ik zag wel dyslexie en dyscalculie, maar zelf zou ik ook informatie willen over passend onderwijs en zorgbegeleiding. Al op de website van de school. En op de avond zelf dat je dan kunt spreken met iemand die er over gaat en mogelijke vragen kan beantwoorden. Of dat je, zoals de school van mijn kinderen, ook een aantal keren een presentatie houdt in een leslokaal, met ouders en leerlingen. En docenten/begeleiders.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.