Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Enquête: online boodschappen doen

Hallo allemaal!

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, zo niet, dan mijn excuses!

Momenteel schrijf ik mijn scriptie voor de master Marketing Intelligence. Het onderwerp van mijn scriptie is ''online boodschappen doen''.
Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten. Mocht je vragen, opmerkingen of feedback hebben, dan hoor ik het natuurlijk heel graag! Als je zelf ook respondenten nodig hebt, dan vul ik natuurlijk ook graag jouw enquête in. Succes en alvast bedankt! Hierbij de link:

https://groningen.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3a2O1HROZDk0pKZ

Groetjes!

Juno

Juno

18-11-2015 om 19:42

Blijft hangen

Bij de vraag over de in store pickuppoint blijft hij hangen, nadat ik op het pijltje heb geklikt krijg ik dezelfde vraag nog eens. En nog eens en nog eens.

Egel

Egel

18-11-2015 om 20:20

nee

Nee Juno, volgens mij niet. Het lijken precies dezelfde vragen, maar ze verschillen net een heel klein beetje.
Gelukkig kon ik overal 4 invullen (ik ga liever zelf en hoef niet naar zo'n pick-up-punt).

Juno

Juno

18-11-2015 om 21:41

Hmm

Ik heb een keer of 8 geklikt, inderdaad op optie 4 en toen was ik het zat. Ik zoek liever zelf mijn groente uit.

wimb

wimb

18-11-2015 om 21:45

Irritant

Al die op elkaar lijkende vragen vind ik verschrikkelijk irritant. Zo ergens halverwege ben ik maar gestopt.
Wimb

Picnic-klant

Picnic-klant

19-11-2015 om 09:19

Marleen

Marleen, ik doe mijn boodschappen sinds kort bij de Picnic-supermarkt. Alle boodschappen worden gratis thuis bezorgd. Er is geen pick-up-point.
Ik ben na een paar vragen afgehaakt, omdat ik d eindruk heb dat ik mijn 'verhaal' niet kwijt kan in de vragenlijst. Zo moet ik bij de eerste vragen kiezen tussen een bepaald pick-up point of zelf naar de winkel gaan. Ik wil geen van beide.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.