Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Hanna

Hanna

09-11-2016 om 11:08

Enquête onderzoek kinderopvang

Hallo allemaal,

jullie zouden mij heel erg helpen met mijn onderzoek door het invullen van de volgende enquête:

https://goo.gl/forms/8D0dUe6hZkH3FMlC2

Het is een enquête van 18 vragen over de kinderenopvang en hechting.
Het zal daarom niet veel tijd vragen om de enquête in te vullen.

Mijn dank is groot!
Groetjes Hanna

Hanne.

Hanne.

09-11-2016 om 11:42

geen doelgroep

Ik wilde je helpen, maar blijk niet tot de doelgroep te horen.

Misschien handig om dat volgende keer in je post te vermelden. Voor nu, heb ik het even voor je geknipt/plakt uit de enquête.

In deze enquête gaat het specifiek om het kinderdagverblijf van 0-4 jaar. De peuterspeelzaal, gastouders, opa’s en oma’s of buren tellen niet mee.

Hanna

Hanna

09-11-2016 om 12:28

Doelgroep enquête

Hallo Hanne,

Bedankt dat u wilde helpen,
ik denk dat u toch tot de doelgroep hoort.
Er is wat verwarring over de doelgroep: maar als u een of meerdere kinderen heeft, kunt u de enquête invullen.

Voor ons onderzoek zoeken we uit wat men vindt van de kinderopvang met betrekking tot hechting. Daar kunt u antwoord op geven, ondanks dat u kind misschien naar een gastoudergezin gaat.

Hanne.

Hanne.

09-11-2016 om 13:17

echt?

Denk je dat?

Ik denk nl dat mijn kinderen te oud zijn en vraag me af wat je met mijn antwoorden kan.

1) Krijgt uw kind kinderopvang? *
Ja: vervolg de enquête

2) Van welke vorm kinderopvang maakt u gebruik?
Anders: ga verder bij vraag 9

9) Waarom heeft u ervoor gekozen uw kind niet naar het kinderdagverblijf te brengen?

Omdat mijn kinderen daar vanaf hun 4e verjaardag niet meer welkom waren. Vanaf die leeftijd moesten ze overstappen naar de bso.

Marie

Marie

09-11-2016 om 19:07

Net gedaan alsof

Heb maar net gedaan alsof ik doelgroep ben en alle vragen ingevuld.

Dees

Dees

10-11-2016 om 10:16

FEITEN

"n Nederland mogen kinderen vanaf drie maanden naar de kinderopvang. In Noorwegen is het gebruikelijk om kinderen vanaf drie jaar naar de kinderopvang te brengen. Hoe denkt u hierover ten aanzien van de hechting van het kind? "

Zorg dat je je feiten juist hebt. In Noorwegen gaan kinderen vanaf een jaar of 1 (soms iets ouder soms iets jonger afhankelijk van de maand waarin ze geboren zijn) naar de barnehage. Ze gaan dan direct 5 dagen in de week. Daarvoor hebben de ouders een jaar lang afwisselend verlof (deel mamma deel pappa).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.