Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Dennis

Dennis

23-05-2016 om 16:27

Enquête gericht naar het geven van jou mening in een poll

Hoi allemaal,

Ik ben Dennis, student aan het Fontys in Tilburg en heb deze korte enquête als onderdeel van mijn eerste jaars assessment.

Mijn assessment is gericht om te onderzoeken of er eventuele interesse is naar een concept. Het concept gaat over het geven van jou mening over trending personen/objecten in de vorm van een soort poll.

Deelname is volledig anoniem. Het zijn in totaal 14 korte (meerkeuze)vragen en zal niet meer dan ± 5 minuten van uw tijd duren. Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

https://meningen.typeform.com/to/LIS4ux

Frik

Frik

23-05-2016 om 16:39

taal

Beste Dennis, wat een ontzettend onduidelijke oproep.

Enquête gericht naar (naar --> op) het geven van jou (jou = bezittelijk voornaamwoord dus dat schijf je als........ jouw) mening in een poll (in een enquete vraag je altijd naar een mening en een poll is een Engels woord voor enquete of vragenlijst, dus je zegt hier eigenlijk helemaal niks)

Hoi allemaal,

Ik ben Dennis, student aan het Fontys in Tilburg (komma achter Tilburg om de bijzin af te sluiten) en heb (heb je deze enquete gemaakt, gekopieerd, gedownload, ontworpen, bedacht of heb je hem gewoon in je bezit?) deze korte enquête als onderdeel van mijn eerste jaars (eerstejaars is aan elkaar) assessment.

Mijn assessment is (het woord erop ontbreekt) gericht om te onderzoeken of er eventuele (eventuele is een overbodig bijv nmw) interesse is naar (interesse heb je in iets, niet naar iets) een concept. Het concept gaat over het geven van jou (jou = bezittelijk voornaamwoord dus dat schijf je als........ jouw) mening over trending personen/objecten in de vorm van een soort poll. Deze hele zin is onbegrijpelijk. Wat onderzoek je nou? Een concept? Een enquete in de vorm van een concept? Een poll in de vorm van een concept?