Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2017 om 19:55

Enquête afstuderen

Namens een vriendin van mijn dochter vraag ik vriendelijk of jullie de enquête in willen vullen. Alvast bedankt.

https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1ZIhETCDVa1eAbX

Jolanka

Jolanka

28-05-2017 om 20:12

Sorry

Ik vind het al lastig om een enquete in te gaan vullen als ik geen flauw idee heb waar de vragen over gaan.
Meteen bij vraag 2 had ik het al lastig, want ik heb 'gewoon' WO gedaan, in de tijd dat er nog geen bachelor of master bestond.

En toen kwam de eerste echte vraag, en ik heb dus blijkbaar helemaal niets met het onderwerp. Ik kan er echt geen zinnig antwoord op geven.

40er

40er

28-05-2017 om 20:19

Netjes

Geen flauw idee waarvoor het is, maar een nette enquête

Angela67

Angela67

28-05-2017 om 21:33

sorry

maar ik vind het echt raar dat er niets wordt verteld over doel, achtergrond etc.
Als je daar al niets over kunt vertellen waarom zouden je gewenste respondenten dan moeite doen?
gr Angela

Lente

Lente

28-05-2017 om 21:42

Afgehaakt

Ik kon nog wel heenstappen over het WO gedeelte, al kan ik niet invullen waar ik onder val. Het verschil maken op dat niveau lijkt me sowieso zinloos.

Maar de trigger was het beoordelen van een wijn als die gratis zou zijn. Nou, dat kan ik me niet voorstellen. Dit spul is nooit gratis. Ik kan niets met deze vraag.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2017 om 13:26

Niveau

Ja, daar loop ik ook wel vaker tegenaan. Dan kun je alleen voor vmbo kiezen oid.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2017 om 13:38

Gevraagd

Vriendin onderzoekt de psychologie rond prijs/kwaliteit. Er wordt bewust niet al te veel uitleg gegeven, omdat dat de uitkomst zou kunnen beïnvloeden.

Tine Winkel

Tine Winkel

29-05-2017 om 15:17

ook ingevuld

maar ik had bij sommige vragen graag uitleg gegeven bij mijn antwoord. producten waarvan ik de prijs ken en zie dat die nu aangeboden worden voor 1/3 van de prijs - dat geloof ik niet, dus hoef ik niet, want 'dat kan niet waar zijn'.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

29-05-2017 om 15:24

Pas bij het derde product had ik dat door en bij het eerste (de wijn) is me dus niet eens opgevallen of er een prijs bij stond.

Kaaskopje

Kaaskopje

29-05-2017 om 15:27

Tine Winkel

Je denkt te ver door. Ik ken inmiddels de gedachte achter de enquête en ik ben het er mee eens dat die uitleg deelnemers kan beïnvloeden in hun antwoorden.

Ik heb de enquête zelf ook gemaakt, voor ik de uitleg ervan gekregen had en gewoon ingevuld wat ik het beste antwoord vond.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.