Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-04-2016 om 10:14
Beste lezer,
Mijn naam is Annika en ik doe een afstudeeronderzoek voor de opleiding Commerciële Economie.
Hiervoor doe ik onderzoek bij een bedrijf voor vergelijkingssites. Dit onderzoek gaat over de wensen en het gedrag van de consument met betrekking tot vergelijkingssites voor vaste telecomdiensten. Vaste telecomdiensten zijn internet, bellen en digitale televisie via de vaste lijn.
Om dit goed in kaart te brengen heb ik een enquête opgesteld. De doelgroep van de enquête zijn alle Nederlandse huishoudens. Ouders zijn meestal de beslissers van het huishouden, daarom heb ik voor dit forum gekozen.
Voor een representatieve uitkomst heb ik 385 ingevulde enquêtes nodig. Met de resultaten wordt uiteraard vertrouwelijk omgegaan en ze worden alleen gebruikt voor het onderzoek. Zou je mij willen helpen door de enquête in te vullen? Je helpt zowel mij als het bedrijf hier enorm mee. Het invullen van de enquête zal ongeveer 7 minuten duren. Bovendien maak je kans op een hotelvoucher voor een overnachting van 2 personen in Kasteel Coevorden.
De link naar de enquête:
https://survey.enalyzer.com/?pid=d6n7tuhi
Alvast hartelijk dank!
Groet,
Annika
12-04-2016 om 10:28
Tja best ingewikkeld
Al die percentages die je zelf moet bedenken is best lastig.
Ook bij het volgende: "Hoe vaak kijk je live- en / of uitgestelde televisie? 100% is alle tijd die je besteed aan televisiekijken."
Live televisie kijk ik danwel op de televisie, maar meer nog op de laptop, omdat daar vlak voor een vraag zit over het verschil vraag ik me af of ik beiden moet optellen zeg maar qua percentage, of apart moet houden. Maar daar is geen vakje voor.
12-04-2016 om 10:59
Reactie op de enquête
Beste AnneJ,
Hartelijk dank voor de reactie.
Ik zal het verwerken en in een andere link van de enquête meenemen.
Het gaat over live (of uitgestelde) televisie op alle apparaten. Mijn doel bij deze vraag is om te achterhalen hoeveel live of uitgestelde televisie er wordt gekeken. Hierbij maakt het niet uit of dit via de televisie of via een ander apparaat wordt gedaan.
12-04-2016 om 12:45
kleine opmerking
Voor een representatieve uitkomst heb ik 385 ingevulde enquêtes nodig.
Ehm....representativiteit gaat over of je de goede mensen bereikt en daarna pas over hoe veel je er bereikt.
385 reacties van vrouwen tussen de 30 en 35 met kinderen onder de 4 lijkt me niet representatief voor Nederland totaal
Verder een prima enquete.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.