Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Arie

Arie

09-11-2016 om 17:44

Enquete: voor de ouders van een brugklasser (Win een tablet!)

Ik ben Arjan van de Geer en deze enquête maakt onderdeel uit van mijn eindscriptie ter afronding van mijn opleiding bedrijfskunde. Ik ben 46 jaar, heb twee kinderen waarvan de jongste in 2016 naar de middelbare school is gegaan en ben dus bekend met het onderwerp. Het doel van de enquête is om de behoeften van u als consument tijdens het kopen van de schoolartikelen in kaart te brengen. Naar aanleiding van onder andere de door u gegeven antwoorden zal ik een advies formuleren, wat moet leiden tot een betere bediening in de markt van zelf aan te schaffen schoolartikelen voor met name de brugklas.

Het invullen van de enquête neemt ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag. In de enquête worden u vragen gesteld over uw ervaring gedurende het aankopen van de benodigde schoolartikelen en vragen over hoe u de aankopen het liefst zou willen doen. De gegevens van de enquête worden vertrouwelijk en anoniem verwerkt.

Onder de eerste 500 respondenten wordt een Tablet verloot!

Start de enquête: https://www.enquetetools.nl/enq/15023bb4e311a2

De tablet is de beste keuze van de consumentenbond juni 2016

Rala

Rala

09-11-2016 om 18:05

Ingevuld

Het is een goede duidelijke enquête!

Cony

Cony

10-11-2016 om 12:45

Goed, maar ik mis wel iets

Er wordt gevraagd hoeveel tijd ik besteed heb aan de aanschaf van schoolspullen. Nou, heel weinig. Kind heeft ze namelijk zelf gekocht, deels samen met grote zus. Die optie kon ik niet invullen.

Ik miste aan het eind de vraag: heeft u nog opmerkingen?
Dan zou ik dit erbij gemeld hebben, inclusief de tijd die kind zelf aan het kopen van spullen heeft besteed.

Arjan

Arjan

10-11-2016 om 17:11

Enorm bedankt voor de feedback

Ik waardeer de reacties zeer. Alhoewel je probeert het onderwerp van alle kanten te benaderen en het volledig te maken zijn er toch aspecten die je over het hoofd ziet.

Wij hebben een dochter die naar de middelbare school is gegaan en een zoon van 17. Deze twee gaan helaas niet gezellig samen de schoolspullen kopen. Gewoon stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Nou ja, nogmaals bedankt voor het invullen en de waardevolle feedback.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.