Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-12-2015 om 16:42
Enquête over speelgoed – Een maand gratis voor het speelgoed abonnement!
Omdat ik op dit moment mijn bachelor scriptie schrijf, zou ik u vriendelijk vragen om 5 minuten te nemen en deze enquête in te vullen. Als een klein dank, wil ik u met een gratis maand voor het speelgoed abonnement belonen.
01-12-2015 om 19:13
Speel- o- theek
Er bestaan al minstens 25 jaar speel- o- theken om speelgoed te lenen, gewoon in je eigen woonplaats.
02-12-2015 om 00:13
Ingevuld, maar wel met grote verbazing aangekruist dat mijn kind cadeautjes krijgt met verjaardagen en bijzondere gelegenheden, bijv. Kerstmis of Suikerfeest of de naam van een feest dat me helemaal niets zei... Sorry, ik ben Nederlands en doe aan Sinterklaas, telt dat ook, of is die tegenwoordig net als zijn helper verboden?
Ik heb het trouwens nog eens nagezocht, Seher Bayram is het derde feest dat genoemd wordt, maar zelfs op internet kan ik er niets over vinden. Toch wel nieuwsgierig: wat is dat?
02-12-2015 om 12:19
oei...
alleen in het beginstukje staan al veel spellingsfouten.
Speelgoed abonnement is bijvoorbeeld 1 woord, voor de duidelijkheid kan er een streepje (speelgoed-abonnement) tussen maar dat hoeft niet.
Zoals het er nu staat gaat het niet om een echt abonnement maar een van speelgoed...
En in de enquete staan ook veel fouten, zoals:
Is speelgoed uw inzien te duur?
En dan een vraag: hoe vaak rijdt u.... die ik moet beantwoorden met een aantal kilometers.
Nou ja ik ben halverwege afgehaakt, vind deze enquete te min voor een "bachelor proef"
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.