Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Sander

Sander

28-09-2017 om 10:21

De band tussen kind en knuffel!

Hallo iedereen,

Mijn naam is Sander en ik ben derdejaars student Bedrijfskunde. Voor onze studie moeten we een product onderzoeken, bij ons is dit de knuffel van kinderen.

Mijn team en ik willen graag weten wat een knuffel betekend voor een kind, maar vooral zijn we nieuwsgierig of er nieuwe mogelijkheden zijn om een nieuwe knuffel te ontwikkelen. Bijvoorbeeld een knuffel die de stem hoort van papa of mama of een voorgesproken verhaaltje kan vertellen van een sprookje als één van de ouder weg is.

Bij dit onderzoek hebben we een enquete gemaakt die max. 5 minuten duurt en 13 vragen bevat. Zouden jullie ons heel graag hierbij willen helpen?

De link naar de enquete is:
https://www.enalyzer.com/survey/1c006370-a5fb-422a-8948-02c09c18acf8/#sidemenu=survey.preview|qid=538280

Alvast hartelijk bedankt namens mijn team,
Sander

Hanne.

Hanne.

28-09-2017 om 10:26

de link doet het niet

De link doet het niet, ik kom op een pagina waar ik moet inloggen.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-09-2017 om 10:42

link?

ha Sander, wil best meedoen.

Als taalmopperaar adviseer ik je de tekst die je ons voorschotelt nog eens kritisch te bekijken.

Dees

Dees

28-09-2017 om 10:55

link werkt niet

Link doet het niet.

Wat ik wel vast kwijt wil is dat je als ouder niets te zeggen hebt over "DE" knuffel van een kind. Je kunt een berg knuffels neerzetten maar altijd blijft er 1 lievelingsknuffel over. Die lievelingsknuffel kan juist dat lelijke ding zijn waar je als ouder een hekel aan hebt.

Besef ook dat mamma's en pappa's stem uit een knuffel heel raar is en zeker de eerste keren zal het het kind wellicht in verwarring raken en op zoek gaan naar pappa/mamma. Zeker als beide ouders er niet zijn is het niet handig om de stem van pa en ma te laten horen dit kan alleen maar de behoefte aanwakkeren hen te zien.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.