Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

student

student

20-04-2016 om 11:51

Communicatie ziekenhuis via smartphone

Ik ben een studente aan Howest Brugge. Met mijn bachelorproef onderzoek ik of een nieuwe technologie in het ziekenhuis een meerwaarde kan bieden op vlak van communicatie. Dit onderzoek ik via een korte enquête. Zouden jullie deze via onderstaande link willen invullen? Het duurt slechts 5 minuten!

https://www.enquetesmaken.com/s/97c6ad9

Invulmiep

Invulmiep

20-04-2016 om 12:45

onhandig

al die open vragen, gewoon keuzemogelijkheden geven. Wat maakt het uit hoe oud iemand precies is en hoe vaak die persoon precies in het ziekenhuis is geweest? Kies gewoon voor 0x, 1-2x 3-4x etc

Magalí

Magalí

21-04-2016 om 08:57

Ingevuld

Prima enquête, die open vragen vond ik geen probleem. Ik kon ze makkelijk en vrij kort invullen.

invulmiep

invulmiep

21-04-2016 om 08:59

Ze zijn makkelijk in te vullen maar het is gewoon ergerlijk, zeker gezien de opties die later komen. Het is ook voor het nakijken veel ingewikkelder, nu moet je al die antwoorden nog zelf verwerken terwijl je dat dus met keuzeopties meteen had kunnen doen.

student

student

21-04-2016 om 11:19

Enquête

Voor de verwerking is er een heel handig systeem bedacht door de site, het kan naar excell geëxporteerd worden waardoor we leeftijdsgroepen achteraf nog kunnen bepalen en zodat we niet verplicht zijn om de leeftijdsgroepen van de antwoordmogelijkheden te volgen.
Allemaal bedankt om het in te vullen! Indien jullie het wensen kan ik achteraf de resultaten hier ook bekend maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.