Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Coaching vraag

Hallo allemaal, 

Ik ben Marijke Ivangh en ik wil een coach praktijk beginnen voor ouders met een bijzonder kindje. Ik zelf heb een dochter met thalamusschade (hersenschade) dus ik weet uit ervaring waar je allemaal tegen aan kan lopen. Toch valt het mij op dat er weinig plekken zijn waar je als " ouders van" met je verhaal heen kan. En er zijn zoveel vragen en gevoelens die je voelt. Mijn vraag aan jullie is...zouden jullie behoefte hebben aan een coach die zich richt op de ouders? Waar loop je het meest tegenaan en waar zou je een coach bij kunnen gebruiken? 

lieve groetjes, Marijke

MRI

MRI

29-01-2021 om 17:40

Hoi, mijn kind had een specifiek pad te gaan waar indertijd nog nauwelijks hulp voor was in de medische en psychologische wereld. Het medische stuk was op gang aan het komen, het psychologische enigszins. Maar voor het kind zelf niet voor de ouders. Terwijl het wel een proces was dat diep ingreep in het gezin en ons leven als ouders. Tja dan ga je krijgen dat je er op een gegeven moment meer van weet dan psychologen waarbij je om hulp vraagt. dat brengt met zich mee dat ik alleen maar hulp wilde van een psycholoog die ook zo'n kind had. 

Omdat de nicks hier nu vastliggen en het gevoelige info betreft waarbij ik niet wil dat alle forumbezoekers het weten, vertel ik niet wat er aan de hand was. Je kan wel bij forumbeheer om mijn email vragen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.